Vacature: Account Manager B2B (32-40u p/w)

City Hub is op een missie om steden in Nederland schoner te maken door slimme en groene stadslogistiek te implementeren. Sinds 2015 zijn we hier al mee bezig en inmiddels hebben we zeven hubs aan de rand van binnensteden waar we dagelijks bezig zijn met onze missie. Dit doen we met gedreven team aan City Hubbers, partners en natuurlijk onze klanten. We bieden grootvrachtverkeer de mogelijkheid om te stoppen en hun lading over te zetten in duurzame transportmiddelen.

Op de hub voegen we die goederen meteen samen met andere goederen zodat er efficiëntere routes en stops komen. Hierdoor krijgen klanten in de binnensteden minder voertuigen voor de deur en groen transport. Kortom een win-win voor alle partijen; de stad, de inwoners, de bedrijven in de binnenstad en de leveranciers.

Mede door onze ambitie maken we een mooie groei door en zijn we opzoek naar een Account Manager B2B die het City Hub team komt versterken. Je bent dé belangrijke schakel tussen onze klanten en City Hub.

Ben jij een resultaatgerichte professional met uitstekende communicatieve vaardigheden en een passie voor relatiemanagement? Dan is dit jouw kans om een cruciale rol te spelen in het versterken van onze klantrelaties en het stimuleren van groei en succes.

City Hub - 5

Je belangrijkste bezigheden:

– Relatiebeheer van landelijke klanten: Onderhouden en versterken van bestaande klantrelaties door regelmatig contact en het begrijpen wat zij belangrijk vinden.
– Retentie: Zorgen voor klanttevredenheid en het behouden van klanten door het leveren van een hoogwaardige dienstverlening en oplossingsgericht denken.
– Up- en cross-selling: Identificeren van kansen voor aanvullende producten of diensten en het realiseren van groei binnen bestaande klantportfolio’s.
– Opstellen van accountmanagement jaarplannen: Ontwikkelen van strategische plannen om de doelstellingen van klanten te realiseren en omzetgroei te stimuleren.
– Ondersteuning bieden: Vestigingsmanagers van City Hub begeleiden in accountmanagement voor het lokale klantenportfolio.
– Gebruik van CRM: Effectief gebruik maken van ons CRM-systeem om klantinformatie bij te houden en relaties te beheren.
– Deelname aan evenementen: Vertegenwoordigen van City Hub bij relevante klantevenementen en -netwerken om nieuwe kansen te identificeren en het merk te promoten.
– Realiseren van contracten: Samen met het shared service center zorgdragen dat contracten worden opstelt en het onderhandelen van contracten om de belangen van zowel City Hub als onze klanten te waarborgen.

Wat vragen wij:
– Sterke communicatieve vaardigheden om relaties op te bouwen en te onderhouden
– Goede onderhandelaar met oog voor de relatie
– Innovatief om met passende oplossingen te komen
– Doorzetter die bij eventuele blokkades toch dat tandje bijzet
– Grote mate van zelfstandigheid
– Iemand die er blij van wordt als hij/ zij haar doelen behaald.

Wat breng je mee:
– Tussen 3 & 5 jaar werkervaring in een vergelijkbare functie, bij voorkeur binnen de logistieke of zakelijke dienstverlening
– Vloeiend in de Nederlandse taal (zowel mondeling als in schrift), een goede beheersing van de Engelse taal is een pré
– Standplaats in de Randstad met flexibiliteit om te reizen naar klantlocaties
– Minimaal rijbewijs B.

Wat wij bieden:
– Salarisbandbreedte € 2750 – € 3750
– 25 vakantiedagen
– Pensioen
– Electrische leaseauto
– Laptop & telefoon
– Output gestuurde omgeving
– Mogelijkheid om hybride te werken.

Ben jij klaar voor deze uitdaging en wil je bijdragen aan het verdere succes van City Hub? Solliciteer dan nu door je CV en motivatiebrief te sturen naar hr@cityhub.nl. We kijken uit naar jouw sollicitatie!

Doorgroeimogelijkheden

"*" indicates required fields

Kom in contact met een van onze medewerkers

De website maakt gebruik van functionele en analytische cookies, hiervan brengen we jou graag op de hoogte.

Meer informatieOké